مثبت اندیشی....
طلایه دار

روزی زنی از خواب بیدار می شود ؛ در آینه نگاه می کند و متوجه می شود که فقط سه تار مو در سرش مانده ! به خود می گوید : « فکر می کنم امروز ، بهتر باشد موهایم را ببافم !! »

همین کار را می کند و آن روز را به خوشی می گذراند.

روز بعد از خواب بیدار می شود و خودش را در آینه نگاه می کند و می بیند که فقط دو تار مو در سرش مانده. به خود می گوید : « امروز فرقم را از وسط باز می کنم. » همین کار را می کند و روز را با خوشی سپری می کند .

روز بعد بیدار می شود و می بیند که فقط یک تار مو در سر دارد . به خود می گوید : « امروز موهایم را از پشت جمع می کنم . » همین کار را می کند و روز را با شادی سپری می کند.

روز بعد بیدار می شود و می بیند که حتی یک تار مو هم در سرش باقی نمانده !! به خود می گوید : « امروز مجبور نیستم موهای خود را درست کنم !!!!!! »

چه خوب است به داشته های خود ، فکر کنیم .... !

منبع: مجله شادکامی



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت12:49---29 شهريور 1391
سلام درست نوشتی اما بیشتر مردم به داشته هایشان فکر نمی کنند مخصوصا سلامتی که دارند همیشه سلامت و موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 24 شهريور 1391برچسب:مثبت اندیشی , تار مو, :: 14:16 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 208567
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب